Tillbaka igen :D

Tjohoo!!
Nu har jag landat vid datorn igen. Alldeles för längesen. Hoppas ni mår bra :)
Har precis börjat packa inför resan på söndag.. Åh så vi längtar!! Men nu har jag satt mig för kvällen och inväntar du är vad du äter. Världens bästa program :) En dag ska jag ta över programledarens roll!!

Jag har verkligen haft en jätte bra helg och vecka. Vi var ju som sagt i Lysekil i våran stuga. Den är ganska nyköpt och är ett riktigt renoveringsobjekt så i vår ska vi få arbeta :) Den kommer bli så himla fin!!




Det kostade över miljonen. Utan el och vatten. Det kan man inte tro men det är läget man betalar för :)




Här är den gamla stugan som jag är uppväxt i under somrarna. Den såldes för över 4 milj:/ Den nya ligger bara över vägen. Och vi har havet precis nedanför :D

På fredagen var vi ute hos mamma och pappa och sov där iomed att vi åkte tidigt på lördagen. Vi hade så himla mysigt. Mamma hade lagat tacos till oss när vi kom. Sen tog vi en skogspromenad och hade så jäkla kul. Sen mös vi ner oss i soffan framför talang med chips, godis och naturgodis från ryfors konfektyrer!! 


Ursäkta minen.


Haha vi gjorde kullerbyttor i nedförsbackarna och han fångade mig verkligen in action.


Hos mamma och pappa.




Mamma gjorde lyxfrukost till oss.


Har jobbat hela veckan hittills och även i söndags. Ska jobba 2 dagar till innan jag tar en veckas semester :P 

Igår var jag och mamma och fikade hos Elin och Jonas i deras nybyggda lägenhet. Åhh så otroligt fint! Det bjöds på jätte god kycklingsallad och efter det lite hembakat fika!
Har även hunnit träffat tjejerna för lite mys!

Dags att stänga ner här. Hörs imorgon innan fredagsmyset börjar :)




Publicerat i Allmänt
#1 / / syster:

Underbara stuga! Så fin den kommer bli. I sinom tid :) Schysst kullerbytta förresten! hehee