Träänaaa!!

Körde benpass innan.. Gud så svag jag var när jag gick därifrån. Härlig känsla när benen skakar. Löpte runt sjön sen.
Det bästa är att köra styrka innan kondition. Då får man igång förbränningen.

 


Invigde mina nya gym skor. Inte löparskor utan bara "snygg på fötterna gym skor" :)

Kom hem från jobbet för en stund sen. Har en kväll kvar på konditoriet vad jag vet. Sen blir det bara kallskänken och tidiga mornar.

Nu: Leila bakar!!!

Publicerat i Allmänt
#1 / / E:

Hejsan!

Snubblade in på din blogg när jag kikade runt på google om mina nya skor. Och dom är likadana som dina här på bilden. Tänkte bara kolla om du tycker dom är bra att ha på gymmet? :)

Är dom okey att köra crosstrainer med?



Tack på förhand :)

#2 / / Kajsa:

Hejsan!!

Va trevligt :)

Dom är jätte bra på gymmet (snygga framförallt:) och jag använder dom till crosstrainern me. Det är ju inte världsbra dämpning i skorna så löpning i skorna skulle jag inte rekommendera. Annars tror jag dom funkar till allt. Iallafall för min del hihi.. :)

Kram

#3 / / E:

Tack för du svara :)

Visst är dom snygga! Blir att inviga dom på torsdag :)

Har kikat runt lite mer på din blogg, och måste bara säga att den är jättebra!

#4 / / Kajsa:

Jätte snygga :) Dom har även fått bli mina arbetsskor nu :)

Tack så himla mycket hihi!!

Ha en fin kväll!