Keso med hallon

Idag känner jag mig riktigt pigg! Har varit nere och slängt i en tvätt och snart ska nästa in. Suck :/

Har varit och förlängt min tjänstledighet nu med tre månader, eller sökt iallafall, och även lämnat in semesteransökan till jobbet för sommaren. Hoppas allt går som jag vill :) 
Det fick bli min lilla morgonpromenad och nu äter jag frukost. Keso med hallon. Otroligt gott!
Dagen är ännu oplanerad. Ska snart bege mig till gymmet och min kära crosstrainer iallafall för en timmes cardio. Längtar efter att få svettas lite :)
Vid 4 ska jag bjuda min kära på nybakat bröd. Om jag är hemma vill säga!

Efter gymmet kommer tipset på snacks upp som jag lovade er igår egentligen!


Publicerat i Allmänt
#1 / / pauline:

Får man låna lite energi? ;)

#2 / / Kajsa:

Haha ja väldigt gärna. Ibland önskar jag att jag inte hade så mycket energi :D