Tips tack!!

Imorgon kommer mina älskade vänner över.. Blir en riktig myskväll med god mat och härligt snack! Nu är den stora frågan vad jag ska bjuda på? 
Ska även bjuda dom på en liten överraskning.. Men eftersom jag vet att dom läser detta så får ni läsare ta del av detta imorgon kväll! :D

Någon som har ett gott recept? Snälla dela med er! Jag vet att ni sitter inne på något gott :)

Publicerat i Allmänt
#1 / / Ann:

Bakad potatis i ugn och hemma gjord skagen röra ska ja bjuda mina vänner på i kväll



skagen röra:

turkisk yohgurt naturell

räkor

dill

majonäs

rom

rödlök

lite pressad citron:)





mummsfillibabba!!:)söt blogg du har förresten gumman! hoppas allt är bra med dig:) kram Ann

#2 / / kajsa:

Hej gumman!! Åh va roligt att höra från dig! :) Hoppas allt är bra med dig också hihi!!

Yuum det har jag inte tänkt på. Måste tillagas snart=) Så himla gott ju! Hoppas ni har en mysig kväll!

Vore riktigt roligt att ses snart! Vad gör du ons eller torsdag eftermiddag? Ska kanske träffa Sofie någon av dagarna så hade varit roligt om man kunde träffa dig me :)

Puss

#3 / / syster:

Gör det där goda som mamma bjöd på som hon inte kom ihåg :) med quinoa och kalkon

#4 / / ann:

Hej igen:) de blev kanon gott:) tyvärr kan jag varken onsdag elle torsdag:( men hojta till en annan gång så kanske ja kan:)

#5 / / Kajsa:

Heej hihi.. oh va bra =) ja bjöd på tacos haha. Gott det me :D okej va synd. Ja oja det ska jag verkligen göra! hade varit så roligt att ses!



Heej syster!! Ja vi hittade faktiskt det receptet för ett tag sedan! Ska nog tillaga det någon dag hihi :)