Lever livet

Heej pa er alla!!

Langtar inte hem ett dugg. Tur att vi har en vecka kvar pa denna undebara o Kreta..
Igar akte vi buss nagra timmar for att ta sista veckan har pa chania. Forsta stallet va super och hotellet va annu battre :) Vi fick ett jattebra hotell har me forutom att balkongen ar mot vagen och grekerna livar till ungefar halv 5 pa morgonen. meen va gor de. Semester och vi kan vara uppe huur lange vi vill!!! 

Ikvall ska vi in och ata pa min favoritrestaurang i hamnen i Chania.. Sa himla mysigt. Dock blir det en svettig buss for det ar taxi strejk i 2 dagar.. Men visst alskar vi varmen :)

Forresten.. Jag skulle behova hyra ut min lagenhet fran den 16e december och ungefar 3 1/2 man framover sa om nagon behover en 2a for 4900 i man eller vet nagon som behover sa hojta garna till.

Nu ska jag kila upp och snygga till mig for kvallen och pussa pa varldens basta ♥

Ha det gott dar hemma! Och ni som inte varit i Grekland. Ak hit (om ni gillar varme vill saga:)

Pussokram
Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Vad ska du hitta på i 3 månader?! :-)