Nojd!!!

Tjohej!!

Bara for att alskling har fatt mig pa sa bra tankar efter alla vara pratstunder och for att han ar sa bra sa ska jag bjuda han pa middag ikvall inne i hamnen! Blir jattemysigt.. Tur att vi har en kvall kvar imorgon innan vi aker hem :(

Igar gjorde jag en bra garning som gjorde att jag somnade gott.. Vi hade en hund som foljde efter oss (hon tog oss typ som matte o husse o lyssnade pa de vi sa, aven att hon inte forstod svenska :P) nar vi gick utmed shoppinggatan. Som den storsta djurvan jag ar sa kunde jag inte me annat an att ga in i en super market och kopa ett paket skinka. Ohh hon mumsade i sig allt pa en gang.. Sen gick hon darifran lika nojd som jag :) 

Dags o fixa sig.. Kl ar 6 har nere o vi ska snart in till hamnen!!

Ha en bra kvall gott folk!!

Puss

Publicerat i Allmänt