Längtar är det enda jag gör!

Hej sötnosar!
Okej att jag inte jobbar ihjäl mig för tillfället.. Ligger mest i soffan haha men shiit vad jag längtar till våran resa. Om ca 2 veckor drar vi!! Ska bli fruktansvärt spännande!
Och temperaturen bara stiger och stiger!!
Och nästa helg drar vi på en weekend till sälen om vädret tillåter! Blir tillsammans med pappa och det kommer bli såå mysigt! <3 Längtar!

En sista grej som jag längtar efter nu är att Daniel ska komma hem med Galiamelon till mig. Åhh så gott!


Kreta förra året! Vi älskade Kreta så vi har bokat en resa tillbaka dit i Juli :D Fast till andra sidan ön :D Wohoo!!


Spanien med mamma.. Underbart ställe!!

Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Vart ska ni åka nu? :)

#2 / / lisa:

vart på kreta va ni? vi ska med dit i sommar. när åker ni?nskulle ni inte tuill thai i sommar??

#3 / / daniel:

de ska bli helt underbart att komma iväg me dej älskling :)