1,5 år hjärtat

Idag firar vi 1,5 år. Jag och min baby!! 1,5 år utan en enda tår. Bara massa skratt och 548 underbara dagar!
Det firade vi genom att jag gick på aw med Fia och Emelie och lämnade kvar han hemma i soffan :) Snäll tjej!!
Nä vi firar imorgon istället. Blir käka ute eller picknick beroende på vädret :P

Gullet hade köpt rosor och presentkort på olgas hus. Åh vilken man!!!

Kom precis hem från Fia nu. Det blev aw, massa underbart snack och sen tog vi en fönstershopping runda i stan. Nu ringer kl om 6 h då jag jobbar lör-sön 6-14. Härligt!
Mannen är ute och svirar. Han satt tydligen hemma hos någon som bjöd på vin för samma summa som en vanlig människa får ut i lön om jag fattade han rätt. Huh?

Får se om jag lyckas somna. Annars smiter jag över gatan och lägger mig mellan Fia och Emelie!!
Ni är bäst!!




Dags för myspromenad







Ny favorit. Delade med Emelie men 2-3 rutor räckte gott och väl!
Publicerat i Allmänt