Baaakdags!!!

Nu mina vänner behöver jag förslag.. Jag blev så sugen på att baka innan när jag träffade på söta Fia på gymmet och vi pratade om mina brownies.. Så imorgon får bli den stora bakdagen. Nu behöver jag tips och ideer på vad jag ska baka? Något bärigt eller chokladigt vore gott :D

Har superbråttom. Ska vara hos Sara vid halv 6 då vi ska iväg på Aw i Mullsjö.. Blir Aw med trubadur! Kuul!!

Ge mig iallafall tips på bra sidor med smaskiga kakor!

Ha en underbar kväll!!

Kram på er!!

Publicerat i Allmänt
#1 / / Anonym:

Mockarutor elr bullar uppskattas ofta:)

#2 / / Kajsa:

Åh mockarutor är ju underbart.. Har du något roligt buller rot så dom blir extra saftiga? :)

#3 / / Kajsa:

Haha buller rot. Skulle skriva bull recept:)

#4 / / Anonym:

Fast de e ju daniel som skriver....:) har tyvärr inga knep när de gäller bullar:/