Fullt ös

Godkväll godkväll!!

Har fått order om att uppdatera. Fullt ös hela dagen. Jobbade till halv fem, lugnt och skönt på jobbet idag, sen gym 1 1/2 h, hem o käka, sen 5 km me Fiagumman som jag inte träffat på på tok för länge :/
Nu har jag landat här hemma med en skål yoghurt. Mumma.. Imorgon jobbar jag till halv 5 igen. Sen ska vi upp till a6 o shoppa. Wiehooo det sista till lägenheten ska på plats. Efter sisådär 1 år jösses :P

Resten av veckan är det fullt upp. Har helt seriöst inte en endaste liten minut över. På onsdag ska vi ut o äta, torsdag ska vi laga massa julmat och sen ska jag till Fia och på fredag har vi bjudit hem 11 pers hit på julbord. Och till råga på allt det så slutar jag kl 18 dessa dagar. Härligt o känna att man lever :)

Sluttjatat.. Här kommer en bild på något som jag helt o hållet glömt bort.
Mannagrynsgröt med jordgubbssylt. Skulle nog kunna leva på det. Eller tomtegröt. Ska genast skriva upp tomtegröt på min handlingslista tills imorgon :)



Pussokram på er

Publicerat i Allmänt