Lördagkväll

Godkväll godkväll!!

Jösses så trött jag är nu. Har haft Hanna o hennes underbara lille Melvin här ikväll.. Vi har käkat tacos och kikat due date! Myslördag med andra ord.

Imorgon väntas jobb igen. Inne på 4e dagen och sen kör vi 5 till. Gött :)

I veckan var jag och hjärtat hemma hos mina föräldrar o sov. Jag bestämde mig då för att undersöka en musli påse för att se hur fördelningen var :)

 
Havregryn, några flingor av något slag, torkad frukt, solroskärnor, pumpafrön och russin.







Just denna påse var kanske inte den bästa att undersöka, iomed att det står havre musli så är det ju såklart mest havregryn. Men ändå. Kul o se fördelningen :)

Så nu har jag lagt havregrynen i Daniels burk med havregryn och fördelat upp det andra i påsar. Så nu kan jag blanda som jag själv vill :D

Nu kallar sängen.. Hoppas ni har en fin lördagkväll!

Kramkram o Natti
Publicerat i Allmänt