För tidig födelsedagspresent

I helgen lurade jag med hjärtat på en för tidigt födelsedagspresent. När jag gick till jobbet i fredags lämnade jag ett lite kort till honom som han fick läsa när han vaknade så han fick en liten aning om vad vi skulle göra.

Du har länge väntat på detta svar
men du har fortfarande en bit kvar
När du läser denna text
får du se vad som händer här next
kl 3 bussen går
och jag hoppas vi en trevlig helg får
lite lyx i vardagen du behöver
men jag hoppas att det inte dig söver
jag vet att detta är något du tycker om
och jag hoppas vi blir lika bra som "dom"
för på lör&sön ska det knådas hej vilt
och då blir det inget mys med filt
en mysig, lärorik helg vi kommer få
nu Daniel, är det mig du kommer få knåda på
på hotell vi tar in
och du kan räkna med att jag hela helgen är din
en för tidig födelsedagspresent du får
jag hoppas att du nu förstår

Kan ni gissa vad vi gjorde :D

Mitt hjärta blev jätte glad och vi gick båda därifrån med ett leende på läpparna, mer kunskap, och ett härligt minne med störtsköna människor!

Tack Sara o Marran för hjälpen med rimmet :) Detta rim knåpade vi ihop förra veckan då vi även smaskade i oss tacogratäng... Vardagslyx!