Helgen i matbilder

En del av helgens matintag.


Liban Deli


Kladdkaka med chokladmousse


Apelsin, knäckemacka och bananomelett


Kyckling&bacon paj med svamp, lök, broccoli och tomater.

        
Kvällsmat, mellis och pajen.

Som ni kanske förstår så avslutades FF i fredags redan på jobbet då det först bjöds på mockarutor och sen fick det bli lite plopp från restaurangen. Kvällen fortsatte med hämtmat och sen lite snacks ute i Habo och jaa, sen har det blivit lite av det ni ser här på bilderna. Jag tackar nu för mig och måste meddela att FF är superkanonbra!!!!! Kommer absolut fortsätta med maten men vill jag ha något annat så kommer jag självklart äta det :)

Hoppas ni andra FFare är nöjda och glada efter denna månaden som varit!

Nu ska jag fortsätta med pluggandet och hoppa lite på min karl som snart slocknar i sängen.

Tack för en fin och rolig helg! Kram o Natti


 

#1 / / Anonym:

Hur stor skillnad på kroppen märks det?

#2 / / Anonym:

#3 / / Therese:

Snyggt!

Har du någon före bild du kan dela med dig av? :D