Dags att återfå min tappade energi

På väg hem från jobbet svängde jag in på mataffären och hälsokost för lite extra energi som jag helt enkelt har tappat. Har stått o gäspat varje morgon framför spegeln och inte ens orkat kletat på lite mascara.. Jag undrar så vart min energi tagit vägen :/

 


Jordgubbe till lunchen.. Smakade sommar!

Om en timma ska jag möta upp min jobbarkompis för ett stripaerobics pass. Jösses :)

Kraaam

Publicerat i Allmänt
#1 / / sandra:

Ja absolut! Jag ska gå imon vid fem, men kanske måste avboka pga ev bio med familjen.. får se! :) Jag ska som sagt kanske på bio imon sen på lördag blir det väl att svänga på den lurviga kanske! Du då? :) ha en fin kväll vännen! kram

#2 / / sandra:

Vi skulle sett Mission imposible men det var visst slutsålt nu vid primiären tyvärr. Mysigt att göra saker med familjen annars :)



Jag har aldrig smakat risotto i hela mitt liv, är det gott? Måste smaka det någongon ju!! :)



Ja vad roligt om imon! Jag är osäker på om jag och martina (tjejen jag ska ut med) blivit bjudna till hennes tjejkompis som jag inte känner - men ska kolla upp det idag! Vore super kul ju! :) Kan du inte skicka ett mess till mig i eftermiddag så jag får ditt nr? Daniel har mitt nr, så ta det från honom! Kram på dig sötnos :)