Från depp till pepp

Kände mig depp imorse. Gick upp, käkade frukost, gick och la mig igen och somnade en timma. Tror det är vädret. Jag vill ha sol. Efter en svettig timma på gymmet hade jag så mycket endorfiner i kroppen att jag sprudlade av glädje :) Vi tog oss ut på en promenad. Vi hade inga planer på vart, vi bara gick. Sen tog vi en sväng upp till A6. Kikade lite mer på resor. Vi har grov beslutsångest.. På hemvägen inhandlade vi lite käk. Sammanlagt var vi ute o strosa nästan 4 h. Underbart! Nu är vi proppmätta efter kycklingsalladen. Nu fattas bara en bra film. Men söndagar är tydligen inga bra tv dagar.
Jobbar 5 dagar nu. Längtar redan tills nästa helg :D Men att veta att man har världens bästa arbetskompisar gör att hela veckan kommer bli kanon :)







Avokado, tomat, rivna morötter, paprika, rödlök, fetaost och grillad kyckling.

Nu ryktas det om massage i sovrummet :P

Publicerat i Allmänt