Proteinpannkaka

Har ätit en himmelskt god proteinpannkaka till frukost. Den smakade ungefär som pannkakor med banan som man äter i Thailand utmed gatorna. (Ni som gjort det vet hur fruktansvärt gott det är)

Den bestod av 1 ägg, en skvätt vatten, en klick kesella, lite fiberhusk (kan uteslutas eller så kan man ta lite mjöl av något slag) lite mosad banan och en tesked kakao. Bara vispa och stek. Man får steka den ganska länge för att få en fastare konsistens. Mums. Till det åt jag bär, keso och mammas äppelmos.





Jag ber er verkligen att testa :)

Publicerat i Allmänt
#1 / / Malin:

Här kommer mitt recept på mina hälsopannkisar du också kan testa:



1 mosad banan

1 ägg

lite hackad mandel eller andra nötter, om man vill



Och med lite bär, jordgubbar o kokos på så blir det mummaaa :)<3

#2 / / CAMILLA vikt + mode:

det receptet ska jag testa! :D

#3 / / CAMILLA vikt + mode:

det receptet ska jag testa! :D

#4 / / CAMILLA vikt + mode:

det receptet ska jag prova!

#5 / / Sofia - ett bättre du:

Mmm, kesella i pannkakssmeten... det kanske man skulle testa :). Mina favoritpannkakor är de omtalade coltingpannkakorna: ägg, mosad banan och jordnötssmör, mums!