Rolig månad

Denna månad kommer bli en väldigt speciell, oväntad men riktigt riktigt rolig månad!!! Precis en sån månad jag har gått och väntat på länge nu.

Jag orkar knappt vänta på 1a april, då jag kör igång med fitnessfighten. Wohoo.. Anmäld och klar. Nu ska bara första kroppsbilderna laddas upp och på torsdag kommer matschemat så då blir det storhandling.


Och sen har jag en till nyhet att berätta. Den 16 april börjar jag min utbildning till diplomerad kostrådgivare. Jag bubblar nästan över bara av att höra ordet diplomerad kostrådgivare. Ohhhh!!
Jag kommer läsa till det i Malmö. Och det krockar sådär bra med fitnessfighten som inte är över förens 1a maj :/ Jag kommer iförsig ha tillgång till ett gym dagligen men iomed att det förmodligen blir några nätter på hotell så har jag ingen chans att laga mat. Så jag kommer få släpa med mig 10 matlådor och oändligt mycket mellanmål hemifrån. Måste be om en minibar på hotellet :)

ÄNTLIGEN KAN JAG BÖRJA BLICKA FRAMÅT!


Som en vän sa, du blir ju inte direkt yngre tantskrälle. Dom orden fick mig att bestämma mig.


LYCKA

Publicerat i Allmänt
#1 / / MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET:

Hej.



Härligt du ska vara med! :) Ska bli vansinnigt roligt faktiskt :)



Hejja hejja!!!

KRAM!

#2 / / Emma:

Svar:



Ja, det kommer bli gymt roligt! Att läsa andra bloggar och Fitnessfightens facebookssida gör ju en otroligt taggad! Heja oss! ;)



Kramisar!