Bästa helg kombon

Godmorgon!! 
Då va helgen slut för min del..jobb om 1 h. 
Jag säger det igen, jag har världens bästa kollegor så det gör mig inget :) 

Helgen har vart perfekt! 
Förutom igår morse då ja vaknade upp o trodde ja va magsjuk. Tack o lov att de försvann!! 
I fredags var jag hos Linn. Vi lagade mat, gjorde efterrätt och satt o pratade o skrattade på deras uteplats i solnedgången. 
Då njöt jag! 
Lax med couscous, ärtor, sojabönor, paprika o yoghurtsås 
Raw chokladmousse med frukt & grädde
Love You
Bara skog & en damm som grannar.
Älskar det!
Recept någon?

Igår var vi ute och grillade hos Linn och Tobbe. 
Dom bjöd på cevapcici och massa goda tillbehör. 
Tack!! 
Svärmor o hennes kille kom även
förbi.
Mysig kväll! 
Cevapcici. Såååå gott!
Fantastisk bild haha. 

Efter jobbet blir det lite solning och senare ikväll däckbyte. 
Sen laddar vi om för jobb mån-fre. 

Söndag och sol, njut mina vänner! 
Kram