Iherb

 
Godmorgon!!
 
En perfekt söndagssyssla när man ligger hemma och slappar är nätshopping. 
Jag måste ännu en gång tipsa om iherb.com.
Där finns allt inom hälsa/skönhet. 
Leveransen är 10-14 dagar och handlar du inte över 1814 gr så ligger frakten på 25 kr och du slipper tull.
 
Min första beställning bestod av mullbär, PB2-jordnötsmjöl, 4 olika nötsmör i lite mindre förpackningar så man kan provsmaka och se vilket man gillar bäst - smakerna var macadamia, pecan, pistach och almond och en flaska agavesirsp med jordgubbssmak. 
 
Är helnöjd, förutom att agaven inte var något att hurra för. 
Nästa beställning får bli questbars. 
DRÖM!
 
Nu ska jag åka till farfar och hans tjej för söndagsfika och ikväll blir det grill i Barnarp. 
En söndag i min smak!! 
 
 
Later!!!
Publicerat i Allmänt
#1 / / ST:

Vad konstigt det lät med jordgubbssmak. Kan tänka mig att det inte var något att hänga i granen, hehe.