Min egna kokbok

Morsning!! 
Sov ute på landet inatt! Lugn och ro, välbehövligt! 
Precis ätit en god frukost. 
Finncrisp och ägg! 
Gott!


Vi fick ett påskägg av mamma igår. FULL med gott godis och 2 jättesöta äggkoppar. 
Nu blir det ännu roligare att äta ägg :) 

Om ni minns så gjorde ju jag en kokbok till min syster när hon fyllde år förra året. 
Jag själv gör ju dessa recept väldigt ofta så jag bestämde mig för att göra en till mig själv också. 
Har precis fått hem en del av korten så nu ska dem bara klistras in och sen är första kokboken full. 
Har fått köpa en till då jag har så många goda recept som jag vill komma ihåg + att det blir ännu roligare o baka om man får ta fram sin egna kokbok!
Eller kokbok o kokbok, det är väl mer än hälsosam bakbok då de flesta recept är mellanmål/desserter. 


Ha nu en fantastisk lördag! 




#1 / / Angelica:

Men ohh! Kan du inte ge ut den haha. Hade gjort vad som helst för att komma åt den :)

#2 / / Kajsa:

Haha men va söt du är!!
Hade vart en dröm men måste nog knåpa ihop en bättre receptbank då =)
Säg till om du vill ha recept på nått särskilt :)
Ha en fin d
ag!!