Morgonkaffe

Godmorgon underbara lediga dag! 

Vaknade av en snarkande katt i ansiktet. Mysigt faktiskt! Bortsett från att hon hårar ner varenda litet hörn här hemma. 

Vaknade med ett leende då
1. Jag är ledig
2. Jag ska starta dagen med en promenad med en av dem bästa jag vet och som jag vet kommer ge mig energi för hela dagen
3. Mitt hjärta slutar 13 idag så då har vi en hel em/kvällen ihop! 
4. Myskväll på ett eller annat sätt antingen hemma eller hos några andra :)

Det kallar jag bra ledig dag! 

Ska jobba hela påsken (frivilligt) så blir ingen långledighet för mig. 
Men blir påsklunch på lördag hos svärfar och påsklunch på söndag hos svärmor. 
Och imorgon kväll ska Daniel bjuda mig på middag. 
En ny rätt som vi aldrig smakat innan. 
Kommer förmodligen bli succé!! 
I Will Let You Know! 

Kaffet tog slut ovanligt snabbt idag och nu överväger jag att brygga mer! 
Yum! 

Kika in senare för ett riktigt bra sömntips! 
Är så glad att jag äntligen kan sova en hel natt! 


Kram på er mina vänner

Publicerat i Allmänt