Födelsedagsfirande

Heeej!
Hade en perfekt fredag! 
Lång dag på jobbet och sen mötte jag upp Annika o Sandra för en italiensk glass på stan o lite prat!
Sen hamnade jag i Sandras våning (hon har flyttat och bor numera i en våning tycker jag. Låter lyxigt-den är lyxig) där vi satt till midnatt! 
Vi insåg en så rolig grej som vi har gemensamt.. Jag brukar ibland bara bita av en bit på en godis å sen lägga tillbaka den (om det är min egna påse såklart) och igår bad Sandra om ursäkt ifall jag skulle hitta nån halväten godis för hon gör tydligen likadant haha!!! 
Perfekta kombon insåg vi, för då kan vi DELA på alla bitar! 
Så några bitar flög upp o ner i skålen både en och fler gånger haha!! 
Ingen bacillskräck här inte 😜 
Vaknade rätt tidigt idag även att jag la mig sent. 
Va uppe o tog en morgon pw o åt frukost, sen somnade jag igen haha! 
Sen har vi tagit oss en cykeltur på 1,2 mil, promenerat 5 km och shoppat en klänning till mig 😀 
Nu laddar jag inför kvällen! 
Blir födelsedagsfirande för några av oss som fyllt/fyller år med tapas på Anna-Gretas och sen en utekväll på det! 
Jag klagar inte! 







Publicerat i Allmänt
#1 / / Sandra:

Underbara du! Jag skrattar för mig själv när jag läser om godiset. Du och jag <3