Helgen v.27

Vilken mysig helg jag haft!
Fredagkväll bjöd på tjej-o myskväll. Skaldjur för dom och lite senare mumsade vi på ost o kex. 
Fina ni!
På lördagen styrde jag och sambo till Ängelholm för en natt hos Challe o Tobbe.
Vi kom ner runt 12 och började med en lunch tillsammans. 
Sen tog jag min dagliga nap (snälla vänner, långvarig stress är inget jag rekommenderar. Jag är dock påväg upp igen men att behöva sova nån timma mitt på dagen varje dag i några månaders tid hittills är inte roligt. Så var rädda om er och glöm inte stanna upp och andas. Vi har bara en kropp och ett liv.)
Jättemysigt gästrum där vi sov!
Sen tog vi en promenad utmed stranden till en camping för minigolf och glass!
Sen gick vi hem igen. 
Gjorde oss iordning och åkte in till torget för middag!
Kvällen avslutades med chips, godis och Johan Glans innan vi somnade vid midnatt!
Som vanligt vaknade jag först idag och fick ta mitt morgonkaffe själv innan Daniel kom upp och vi käkade frukost ihop!


Dom andra sjusovarna sov o sov så vi tog oss en promenad i det härliga vädret.
Vi åkte sen ner till stranden och hamnen och åt brunchbuffé, kikade på båtarna och solade en stund!
Mina hjärtan <3
En alldeles perfekt sommarhelg med människor som jag älskar! 

Nu har Sandravännen vart här en snabbis då hon hade köpt 3 böcker till mig bara sådär som vi hade pratat om!
Hon är bara för bra och jag blev så glad! Älskar och läsa me så söndagkväll kunde ju inte sluta bättre!
<3
Önskar er en god natts sömn*
Kram på er!














#1 / / Sandra :

Vad glad jag blir av att läsa dina ord. Bra skrivet om stress! Längtar tills jag får träffa dig igen, även fast vi sågs för en stund sen!! :-) PUSS KRAM <3