Chocolate/almond cakepops

Recept:
1 dl mandelmjöl
2 msk kokosmjöl
1 1/2 msk smält kokosolja
3 msk osötad äppelmos
2 msk honung/kokossocker
1 msk chiafrön 
1/2-1 msk kakao (smaka av)
en nypa salt
kokosflingor till garnering
 
Mixa allt och rulla i kokos.
Jag satte mina bollar på randiga fina sugrör!
Blir både godare och roligare att äta :)
 
Ännu en boll under ordet fantastisk!
 
 
 
#1 / / Sandra:

Du är så duktig gumman :-)

#2 / / Fia:

Åh herregud vad smarriga dessa ser ut:D ska jag absolut testa! Har en liten fråga till dig. Du gick ju till PT genom Academy, vad tyckte du om dem? Bra och dåligt?:) Har det varit värt pengarna? Ha en toppen fin dag!!! Puss

#3 / / Kajsa:

Det måste du!! Muuums!!!
Ännu godare o doppa i mörk choklad :)
Jag tyckte det var en klockren utbildning. Dock gjorde jag alla utbildningar på 4-5 mån och det är absolut inget jag rekommenderar då det är så intensivt och jag hade ca 1-2 v. Mellan utbildningarna bara.

Men själva PT utb var superbra. Men som sagt, fruktansvärt intensivt och man får stor press på sig men på det sättet lär man sig ju också.
Lärarna är några av sveriges bästa PTs så dem var grymt bra!
Vill du läsa till PT?
Jag tyckte det var värt pengarna och jag tror det eller safe är de bästa utbildningarna man kan få :))

Ha en underbar måndag!
Puss!!

#4 / / Fia:

Åh tack så mycket för svar! Ja jag är lite sugen på att skaffa mig en riktig utbildning och då vill man ta det bästa:)

Ha det riktigt fint!!! Puss&kram