Fredagsfrukost

Hallåå godmorgon på er!

ÄNTLIGEN ÄR SOLEN HÄR!
 
Efter ett besök på provtagningen var jag sjukt hungrig eftersom jag vart fastande.
Kaffet smakade sådär extra gott och frukosten var perfekt.
 
 
Hembakat kesobröd med kalkon och grönsaker.
Kesella blandat med musli och vanilj/päronprotein (JESUS SÅ GOTT) toppade kalaset med mango, granatäpple, vindruvor, banan, nötter, nyponpulver och mandelsmör. 
Och en kapsel med cellenzym från holistic. 
(Bra för matsmältningen och ökar upptaget av näring från födan)
Behöver all näring jag kan få!!! 
 
I Thailand hittade jag en "gourmet market".
Rena drömmen för oss kostintresserade. 
Köpte med mig en hel påse med roliga saker.
Bl.a. 2 nya nötsmör. 
GOTT VARE!
 
 
Ska ta mig en till kaffe i solen och njuta av dagen och den fina kommande helgen. 
Den kommer bli perfekt! 
 
KRAM!
 
 
Publicerat i Frukost