I DID IT

Godmorgon!

Vaknade såklart när det började ljusna. 
Våra mörkläggningsgardiner förstår inte riktigt att dem ska hålla ljuset ute så det blir till o skaffa nya så man kan få sin skönhetssömn :)
 
Tog mig en liten morgonpw (när gjorde jag det sist?) och gjorde sen gröt till frukost.
Som jag sagt tidigare så är ju thaigröten helt fantastisk och idag försökte jag få samma smak.
JAG LYCKADES!
JAG LYCKADES!
JAG LYCKADES!
Vem vill komma på thaigröt någon dag? :)))
Så nu slipper jag längta mer efter den utan kan äta den flera ggr om dagen om jag så vill.
 
Recept:
1 dl havregryn
3/4 dl kokosmjölk (det krämiga)
1/2-1 dl vatten
några bitar banan
salt
 
Koka upp allt på svag värme så det verkligen får gotta till sig.
Servera med bär och jordnötssmör såklart :) 
 
 
 
Ser ni hur fantastiskt krämig den är. 
Bara ett tips nu på lördagsmorgonen.. 
Hoppas innerligt att ni inte har ätit frukost än utan gör denna smaksensation :)
 
Jag hade granatäpple, blåbär (ohh sista burken från förra sommarens plockning är snart slut buhu), keso och jordnötspulver som jag blandat med mjölk. 
Jag slängde även i 1/2 skopa vanilj/proteinpulver men det blir lika gott utan. 
 
 
PB2 köpt på iherb.com
 
Bara att blanda med mjölk/vatten och vips så har du jordnötssmör. 
Finns även med chokladsmak.
TIPS TIPS TIPS!
Galet bra sida, bra priser, 25 kr i frakt och du hittar ALLT du behöver. 
Överskrid inte vikten 1814 gram så slipper du tullavgift.
10-14 dagars leverans men jag fick mitt på 9 dagar tror jag.
Ännu ett lördagstips!
 
Önskar er en bra lördag!!
Publicerat i Frukost