En sån där dag..

Växlat mellan soffan å sängen sen kl halv 12...
Ryckte upp mig och fixade lite Äpple&kanel proteinmuffins som får agera mellis framöver då man bara hinner äta mellanmål i farten på jobbet. 
Det snurrar i huvudet och kroppen ömmar. 
Vet inte om det är en sån där dag då min stress kommit ikapp eller om det är feber på gång.. 
Jag låter mig iallafall vila resten av dagen och när jag faktiskt njuter av att bara ligga still så pass länge som jag gjort och kommer göra idag, ja då e de ett tecken på att jag inte mår bra. 
Daniel är sjuk i feber och magproblem så han har sovit konstant sen i måndags kväll typ. 
Stackarn :( 
Sjukstuga deluxe här hemma. 
Alla dagar är inte bra dagar.
Jag låter det vara en sån dag idag och ser fram emot bättre dagar. 
Förhoppningsvis redan imorgon! 
Hoppas ni mår bra!! 
Kram *



Publicerat i Allmänt