Glädje

Godmorgon!! 
Satt precis och funderade på vilken dag det var.. Kom fram till måndagmorgon. Haha.
Mitt huvud var helt tomt, läskigt när det blir så. 
Men heeeej onsdag morgon. 
Jobb står på schemat och ikväll ska jag och några fina tjejer hem till en kollega och bara umgås lite utanför jobbet. 
Mycket välbehövligt och OJ vad jag tycker om dom ❤️ 
Jag och Sandra hade en härlig dag ihop igår. 
Vi testade nya stället Glädje till lunch. 
Asså, att vanlig husmanskost kan vara så gudomligt gott. 
Tummen upp!
Vi avslutade som sagt kvällen med yoga på myoga. 
Lugnet som infinner sig både innan och resten av kvällen efter yoga är helt underbart. 
När jag går därifrån längtar jag redan till nästa gång. 
Nehee, nu kör vi onsdag och halvvägs till helg!! 
Kram*





#1 / / Madde:

Tack snälla för din kommentar! :) Fin blogg du med!! :)