Bästa starten på dagen - frukost

Hej på er!
 
Haft en ledig förmiddag men ska strax bege mig till jobbet.
Har tagit en PW, ätit en god frukost, plockat lite här hemma och sen bara legat i soffan och letat utb.
Var ju som ni vet hos en studievägledare för nån vecka sen. Gick dit glad med tanken att jag kanske skulle få veta efter detta möte vad jag skulle gå för utbildning. Men som en spark i ansiktet så säger han; ska jag vara ärlig så kan jag inte rekommendera dig några hälsoutbildningar för du får inga jobb. Nehe? Blev helt opepp och under mötet som varade cirkus 10 min så orkade jag inte ens lyssna på vad han sa. En negativ studievägledare? Jo jag tackar.. Gick därifrån och kände mig ledsen och opepp.
 
Jag får helt enkelt starta eget. Verkar vara enda sättet. Det är iförsig en dröm. Bara jag kunde få med mig min sambo.
 
Nog om det.. Min frukost var gudomligt god. Som variation från min gröt och fil så fick det idag bli avokado&apelsinsmoothie tillsammans med en skinkmacka och en äggmacka.
Gott!
 
Ha nu en riktigt fin valborg!
 
 
Publicerat i Frukost