Upside down

Det här med träning har sen flera år tillbaka varit ett stort intresse för mig..och är fortfarande. 
Endorfinkickarna och lugnet man får efter ett pass är fantastiskt. 
Men från och med denna veckan ska jag bara köra 3 pass på gymmet som består av 2 överkropps pass och en dag fokus ben och vader/mage.
Istället för att köra 5-6 ggr i veckan men då bara nån muskelgrupp/gång.
Ska testa ett tag framöver och se hur detta känns. 
Får då även mer tid till min älskade yoga 😀 
Meen vet ni, jag har ett vad...fram till jul ska jag lyckas handstående.
I februari iår lyckades jag nästan stå men när jag skulle stå på stranden i Thailand fick jag sån fart upp så jag slog över och gjorde mer eller mindre en volt haha.. Sen dess har jag blivit lite rädd och inte stått på händer.
Men nu jäklar. 
Gogogo👏👏👏
Hittills lyckas jag med detta.
Övning ger färdighet. 
Och AJ..idag har jag ordentlig träningsvärk i mina axlar efter ett par dagars övande!
SÅ himla kul!! 
Längtar redan tills jag kommer hem från jobbet i eftermiddag och kan öva igen 😍 
Nehepp... Dags att cykla iväg till mina älskade kollegor!
Stor kram till er*



Publicerat i Allmänt