Proteinrik choklad

Jösses vilken energi jag haft idag!! Längtar inte alls tills den tar slut. Förmodligen gör den det på jobbet.. typiskt :)
Ville iallafall flika in ett litet tips till er som gillar choklad. Jag visade er detta för inte så många dagar sen. Men nu har jag gjort om "receptet" lite.
 
Denna gången tog jag kasein istället för vasslepulver (chokladsmak såklart).
1 skopa chokladproteinpulver
1-2 dl vatten (smeten ska vara som fil typ)
Blanda bara dessa och fyll i formar eller vad du nu vill ha för form.
Jag fyllde mina med tranbär, mandlar och några klickar hemmagjord nutella.
Det godaste är att blanda med jordnötssmör men dessvärre skrapade jag ur det sista ur burken idag ;(
Frys in ca 30 min och låt dom tina någon minut innan du äter dom.
 

 
Detta kan du i stort sätt äta precis när du vill!!
 
 
 
Publicerat i Allmänt