Överraskning

I lördags morse/natt ringde kl 02.50 och jag pallrade mig upp och iväg till stationen (såklart följde älskling mig) för att åka till Malmö och överraska min syster på hennes födelsedag. Jag var framme runt 7 tiden och vid 8 stod jag utanför deras dörr med paket i handen sjungandes ja må hon leva :D
Hon blev måttligt överraskad!!
Dagen började med att jag bjöd på scandic frukost och sen shopping dagen lång. På kvällen lagade hennes kille middag och vi satt och snackade och kollade på tv. Hade en jättebra dag och var så trött så jag sov hela resan hem sen.
Blev sent på söndagen och frukost runt 12 tiden.. Härligt. Var längesen jag och Daniel hade en ledig helg ihop. Är faktiskt ledig 3 helger till nu. Känns riktigt skönt även att jag har saker inbokade varje helg :)

I Malmö har dom redfellas.. Någon som ätit där? Liknande naked juice bar uppe på a6. Herregud så gott det är!



Smoothie "I Want It All", som bestod av Ananas, gojibär, passionsfrukt, äpple, hallon, jordgubb och mango.

"Raw food bollen" innehåller Cashewnötter, valnötter, dadlar, kakao samt en skvätt färskpressad apelsinjuice för extra god smak.

"Energibarsen" innehåller Cashewnötter, mandlar, paranötter, dadlar, fikon, russin,  gojibär, hampaprotein och kardemumma.


Alltså nyttigt rakt igenom. Ändå kändes det som man hade fikat massa gott när man gick därifrån! Mätt blev man iallafall!





Dags att göra sig redo för gymmet med Fia. Kör på sportlife idag. Blir Kondition + CXWORX = mage rumpa och rygg.

Ha en mysig kväll!

Publicerat i Allmänt