Hej fran Borneo

Heeej!!!
Josses vad vi trivs。。
Vi trodde dock vi var vana solare och vi vet ju saklart att man ska smorja sig。。 haha men igar blev det inte riktigt sa。。 sa idag fick jag och daniel stanna hemma med onda kroppar medan de andra akte ut till en o for sol och bad。Vi har spenderat formiddagen pa 2 kopcentrum och ett mysigt fik。。 Jatte mysigt。 Daniel har nog fatt lite solsting sa han ligger och sover :(
Sjalv sitter jag har skithungrig。。Vi har bara kakat frukost och halva dagen har gatt。 Inte bra。。。

Ansalange har vi haft riktigt bra vader. Sporegn pa kvallarna men fint pa dagarna. Om nagra dagar vantar djungelutflykten. lordag-mandag. Ohh ska bli laskigt. Kanns sa overkligen att det egentligen ar jul om en vecka..

Ska inte bli for langdragen. Ska forsoka titta in har igen nar jag kan. Och forresten, vi sov ju en natt i singapore. Herrejosses vilket land. Alskade det fran forsta stund!! Borneo ar ocksa underbart. Man blir minst sagt uttittad har som blond och svensk.
Hoppas ni mar bra hemma i sverige!!
Nu ska jag vacka karln min sa vi kan ga och matta min mage med lite kyckling och ris som alla andra dagar haha!!

Pyyssss
Publicerat i Allmänt