Aaoow

Solen fullkomligt stralar har i Grekland.. Vaknade nyss och ska ner till stranden en vanda sen upp o vacka varldens trottaste. Jisses vad man sover har nere. 10 h/natt nastan alla natter!

Igar va vi pa var favvorestaurang har i Kato stalos. Daniel fick sin efterlangtade pizza och jag testade svardfisk. Mums!!! Vi hade sa jakla kul igar sa det bara sprutade tarar. Han lyckas alltid fa mig till skratt tarar :) 

Dags o bege sig ut! (om jag kommer upp ur stolen. Att ga i sanden som man ar ovan vid satter sina spar i vaderna, ajaj :/) Lyckades aven fa en small pa armbagen och en small pa nasan nar vi va pa ett vattenland. Rutschkanor ar for tusan livsfarliga och dolaskiga :)

Kan inte saga annat an att jag alskar detta livet och mitt hjarta. Tur att det bara ar 4 1/2 man kvar tills nasta resa!!!

Kramkram pa er
Publicerat i Allmänt