Lyckorus

Tjohej!!

Vilken underbar vecka jag har haft.. Är ledig imorgon och ska tillbringa dagen på stranden med Lisa om vädret tillåter :D Skööönt!!!

Igår när jag kom hem stod det ett paket till mig på tvbordet.. Åh fick massa gottigt ifrån Body shop IGEN? Va händer :) Bästa finaste!!!!!

På Kreta fick jag en ny favorit.. Donuts. Herrejösses så gott det är.. Andra gången jag skulle köpa en så gick jag med den i påsen en stund för att verkligen bli sugen. Har aldrig blivit så besviken som jag blev. Den va dötorr och förstörde hela min kväll. Haha tur att vi hade köpt choklad med som smakade kinderägg :P
Dessa va me chokladfyllning men föredrar nog utan fyllning..




 




Nya favoriterna.. Mini glassar. Perfekt dessert och såå smaskiga!!!
Det kanske borde komma till Sverige istället för att allt kommer i XL storlek eller X-tra allt haha :D

Publicerat i Allmänt
#1 / / JOAKIM FORSBERG:

Men GUD vad gott!!