Oväntad morgon

Godkväll kära vänner!
Är precis påväg in o ska sova nu. Ska möta Hanna kvart i sex o cykla till jobbet så kl ringer snart!

Vaknade halv 5 imorse (min klocka skulle ringa 5.20) insåg att platsen bredvid mig var tom och den var lika fint bäddad som när jag gick och la mig haha..
Blev såklart lite orolig men han satt bara hos en killkompis och snackade träning sådär halv 5 på morgonen haha :D
Kunde inte riktigt somna om den där timmen som var kvar så slängde på mig kläder fort som tusan och mötte upp han vid statoil vid 5 och gick runt sjön. Så släppte han mig vid jobbet och jag började jobba och han fortsatte hem för o sova! Okej att vi brukar gå morgonpromenader vid 5. Men inte 5 km och inte efter 5 h sömn för min del. Yss men jobbet flöt på riktigt bra och jag smet hem en liten stund tidigare!

Somna som en stock och sov en timma. Sen blev det en löprunda innan jag och älskling gick till piren och käkade. Blev fläskfile för min del. Han käkade ceasarsallad.
Väl hemma tittade vi på kvällen är din medans jag strök och la upp gardiner haha.

Dags för sängen
Puss



 

Publicerat i Allmänt