Måndagsfrullen

Mooooorning babes!!

Dagen startade med 6595 steg. Ibland blir man lite trött på den där sjön. Men om man tänker efter så är det en himla fin promenad och lagom lång. ca 5km.
Var inte särskilt hungrig efter promenaden men gjorde ändå massa frukost.

Vi äter inte särskilt mycket på jobbet både för att man inte hinner och sen för att man aldrig blir särskilt jätte hungrig. Så min magsäck har krympt en aning. Har ätit frukost och lunch på dagarna.. Sen blir det bara något litet när man kommer hem om det inte finns något färdigt.. Inte bra inte bra :/ Jag är ju van vid 5-6 mål om dagen.

Har iallafall beställt hem proteinpulver nu.. Blåbär, päronsplitt och choklad/almond. Spännande smaker. Blir perfekt som avslut på dagarna!!




 

Idag har jag ont i hjärtat. Saknar min familj. Önskar att jag kunde få en daglig dos av dom. Och syster, snälla, flytta hem. Du gör mig hel. Jag har världens bästa familj. Finns ingen som ställer upp så mycket som dom gör. Dom har svar på allt ♥

Om 4 veckor är vi utomlands. Då ska jag suga in varenda liten sekund som jag får tillsammans med dom. Även mina kusiner och en annan familj ska med. Lycka ända in i själen!!

Puss

Publicerat i Allmänt
#1 / / Angelica:

Ja prova! Dom är verkligen super goda och en riktig vitaminkick :)

#2 / / syster:

Naawh! Älskade syster, du gör mej hel också! Borneo kommer bli underbart :)