Fredag på landet

Godkväll godkväll!

Planerna för kvällen var egentligen snowboard och "Daniels tur att ta oskulden på utförsåkning" :) Men efter 9 arbetsdagar i rad så lockade soffan hos mamma o pappa mer.
Så ikväll har vi gjort hemmagjord pizza med pappa och ligger just nu i soffan och jäser efter pizza, lite gotte och en kolsvart skogspromenad med pannlampa :) Så nu, nu njuter jag gott folk!

Imorgon väntar istället en dag i skidbacken. Ska bli himla spännande och jag är om jag får säga det, lite orolig för hur det ska gå för Daniel.. Å andra sidan kan det ju vara skönt o bli sjukskriven och gå hemma nu när man ändå bara är konstant trött :D Jag ska iförsig inte säga något.. Jag har inte åkt bräda sen förförra vintern :/

På kvällen blire utgång!! Whoooho. En bagare, en kock, en bästa vän och förmodligen ett gäng till :)

Nu ska jag återgå till tvn och mitt sällskap. En underbar pojkvän, en underbar pappa och två underbara kissemissar..

Pussokram











Publicerat i Allmänt