Besök hos läkaren

Heej på er!!
 
Ni får inte ge upp. Jag lever fortfarande :D
 
Vilket otroligt fint väder jag vaknade till. Egentligen skulle jag jobbat. Både igår och idag. Tyvärr har jag fått någon typ av yrsel (låter jättetöntigt) men tänk dig att du har åkt båt eller flygit en jädrans massa timmar. När man sen lägger sig ner så snurrar det sjukt mycket. Så känns det, fast nästan hela tiden. Ibland blir jag så yr att jag måste sätta mig ner. Så igår skulle jag till en läkare.. Nää då hade han ingen tid. Så då ville dom ha mig på en akut tid idag. Och pga det så var jag tvungen att vara hemma från jobbet för att gå till läkaren cirkus 10 min. Trött blir jag. Ändå skönt att jag inte är sjuk, så jag kan ju fortfarande göra saker :) Så idag blir det nog stranden innan jag drar mig till twin ikväll för mat med vänner.
 
Hade förövrigt världens bästa kväll igår. Vi var ute hos en tjejkompis långt ute på landet. Hon bjöd på dundergod mat, jordgubbstårta och som avslut spelade vi kubb och drack lite vin. Sommarkväll på hög nivå. Ni är världens finaste tjejer. ♥
 
Som sagt, har ju ingen kamera men ett inlägg utan bild är faktiskt inte kul.
 
Så här kommer en bild från vår greklands tripp. Längtar inte alls utomlands. Men vet ni.. Om exakt två veckor jobbar jag min sista dag innan semestern. Och om två veckor och en dag åker jag på solsemester med all inclusive. Fy fasen va gött.
 
 
 
Publicerat i Allmänt
#1 / / ann:

fin du är:)

#2 / / ann:

fin du är:)