Lördag

Paus
Publicerat i Allmänt
#1 / / Gabbi:

Saknar ditt bloggande! :)

#2 / / Gabbi:

Men åh tack! :) Känns kul att blogga lite, mest för att kunna se tillbaka och få svart på vitt vilka framsteg man gör tids nog. Kul att du gillar den! Vi borde självklart köra ett pass tillsammans! :D

#3 / / Gabbi:

Jaa, det tycker jag! :) Jag är fortfarande väldigt rookie på allt som har med styrketräning att göra men tycker det blir roligare och roligare hela tiden, speciellt ju mer man lär sig. Kan tänka mig att det var sjukt lärorikt med utbildningen du har gått, både för träningen och kosten :) Vart brukar du köra mest? Atlantis?

#4 / / Gabbi:

Jaa, förstår det! Kul! :)

Ahaa okej, gillar du Campus? Jag svängde bara in och tittade precis när det öppnat så har inte gett det nån ärlig chans än. Har blivit lite hemmakär i City. Bor ju dock på Gräshagen så jag hade ju sparat halva resan genom att slippa åka ner till City (också lat verkar det som, haha).

#5 / / Gabbi:

Aahh okej :)

Jäklar vad kul GRIT var! och JOBBIGT, haha. Har dock börjat älska sån kortare men riktigt högintensiv träning. Känns som det är det jag behöver för att få ordentlig fart på fettförbränningen. Har fortfarande en del kroppsfett som jag vill minska på så jag hoppas det ger resultat tids nog :)

Jag kan typ när som helst! :D På tisdag börjar jag jobba och jobbar 9-17 varje dag, så antingen i helgen/på måndag eller kanske morgonträning nästa vecka? Välj du när det passar bäst! :)

#6 / / Gabbi:

..tänkte förresten gå på nya releasen av Grit Plyo på måndag, 19.45 tror jag det var på Campus. Vill du hänga på? :D