Lördagen

Gårdagen bjöd på en dag att minnas! 
Vi började morgonen med grön smoothie, ett yoga pass och sen en god frukostbuffé nere på värdshuset. 
När frukosten lagt sig var vi redo för vandringen till städjan. 
Att ta sig upp på toppen 1131 m tog ca 2 h och sista km uppför tog 26 minuter. Haha då förstår ni att det var uppför! 
Uppe på toppen värmde vi sopplunch på spritköp och åt Emmas hembakade bröd. 
Efter lite njutning och fotografering började vi vandringen neråt. 
Väl hemma åt vi mellanmål i form av riskakor med jordnötssmör och mangosylt. 
Alltså detta gänget är så fantastiskt härliga! 
Denna topp var slutmålet
Kämpigt uppför
Vilopaus
Påväg ner
Trots min förkylning och hals som inte vill släppa traskade jag på igår (idioti jag vet, men jag ville inte missa detta,) så vaknade jag upp idag och känner mig faktiskt mycket piggare. 
Tänk vad lite träning kan göra gott för kroppen😀 
Fast jag säger inte att ni ska träna när ni är sjuka, absolut inte!

Vilken fantastisk dag vi hade!
























Publicerat i 0 / Allmänt